2009年12月30日 星期三

沈迷

近日沈迷於:

BB用品

網上以物易物

Bejewel2

正識第一

厭惡:

工作

考慮吃甚麼

知道三月尾和四月有show睇

回顧09/展望10

09年做o左o既o野唔係好多, 不過做o左人生之中都差不多係最重要o既事。也應了上年的一句"09, 或許是時候來一趟緩步跑。"現在? 跑也跑不了, 幸好是狐狸和三隻寶貝貓慢慢地陪著我走。

10年的上半年應該是緊張刺激的吧, 希望能挺得下去! 用力!!


09回顧 ---- 1) 本來考慮九月讀埋個marketing postgrad dip, 後來發現唔駛讀都可以chartered到個喎, 仲讀?
10展望 ---- 1) 乖乖儲o左study hours, 儲多一年就可以chartered。我都唔知有乜用, 不過多個qualification都無壞咁解。其他o野, 如果公司無budget就未必讀lu, 10年好忙啊~



09回顧 ---- 1) 想做d high level d o既o野, 但係d task越來越低B。如果唔係因為小虎妹, 真係忍唔住走o架啦, o徙時間! 又係咁cut budget, 勁多不滿! policy越來越local, 差d唔記得自己做緊美國公司呀。
10展望 ---- 1) 可能10年尾開始搵工啦! 2) 再諗諗狐狸間公司可以點做好d, 期望今年有突破!



09回顧 ---- 1) 小虎妹小虎妹小虎妹~~~ 睇o左個人稱"生仔聖手"o既中醫, 唔知佢好彩定我好彩, 一睇就有o左, 快過打針。
10展望 ---- 1) 小虎妹預產期係3月26號。度來度去都度唔掂, 依家最大可能就係請外傭, 雖然其實我唔係咁想... 2) 希望可以快快適應做媽媽o既生活。



09回顧 ---- 1) 多d見o下d舊朋友: 響facebook就有, 哈哈....都好, 叫做聯絡過o下
10展望 ---- 1) 應該會到多d朋友o卦, 個個都話要探小虎妹。



09回顧 ---- 1) 繼續睇中醫: 睇o左, 睇得勁多。d藥真係好苦, 同埋花好多時間去睇。停o左睇反而覺得舒服d, 個人無咁疲累。 2) 發現甲狀腺有腫瘤 (竟然係發現小虎妹時發現, 真係唔知講乜好), 抽o左組織證實係良性。中西醫都話生完先算, 好啦, 咁專心生仔啦。 3) 瞓多o左, 哈~ 養胎嘛!
10展望 ---- 1) 修身: 生完梗係要修返啦, 所以我好努力monitor住個增磅速度, 做孕婦都唔可以食得任性, 要時刻警覺, 仲要時時做瑜珈運動, 郁o下d手腳。目標係成個過程唔好多過20磅。努力! 2) 甲狀腺方面, 西醫話只可以割o左佢, 中醫就話食藥可以化o左佢。所以想試o下中醫先。



09回顧 ---- 1) 長笛進階: 卒之真係投身教育界咯, 成績不過不失啦, 有d學生都幾好教, 小朋友通常都勞氣d。大家對我有o左六個幾月都仲教到十幾個學生覺得非常amazing。無辦法啦, 尿片貴嘛~ 2) 小提琴: 年中開始變o左大提琴, 哈哈~~~ 呢d係命運。鍾意就鍾意, 無得講o既。不過大提琴比想像中難。 3)小號: 本來諗住下半年學, 但係做唔到咁多o野啦, 攤住先啦。
10展望 ---- 1) 長笛進階: (係咪應該搬去事業o個part??) 10年會有好幾個學生考試, 我諗都會忙。希望生完之外keep到d學生啦。 2) 繼續長笛: 休息夠啦, 希望真係可以經濟方面鬆動d (養多個外傭之後仲可以鬆動d, kidding?) 學返長笛啦! upgrade自己。 3) 大提琴: 已經講明唔會考試, 除非考AT。所以都係keep住學習, 希望今年可以勤力少少練o野。4) 有o左之後所有樂團停晒, 下半年考慮有無d可以重新開始。



09回顧 ---- 1) 做返什一奉獻: 真係有做喎, 乖乖 2) 小組方面都有keep住
10展望 ---- 1) 更多投入小組。 2) 樂器事奉希望可以做返好d。無放棄christian ensemble 呢個構思o架我!


09回顧 ---- 1) 土耳其 2) 澳洲.... 都去唔成。公幹就去佐一次北京, 原本去泰國o個次, 已經有o左, 去唔到啦,
10展望 ---- 1) 我諗邊度都唔駛去啦, 嗄話?


09回顧 ---- 所有焦點都集中響小虎妹同教笛!
10展望 ---- 做個能幹好媽媽! 盡量平衡工作同家庭。Life goes on~

2009年12月28日 星期一

Merry Christmas Hoilday

平安日office洋溢住一片喜氣洋洋o既氣氛, 晨早就響度諗lunch嗌乜到會返o黎食, 然後又幫同事包禮物, 寫o下聖誕咭咁。lunch之後更加係holiday mood升級, 又食糖水又食蛋糕~~ 萬歲!!!

行工展會, 逼o左兩個鐘。然後又逼去通利 (銅鑼灣有地方唔逼o既咩??) 拎埋chicago d 飛。拎到手先安樂晒

之後逼去佐敦, 點知搭搭o下車個肚痛得好緊要, 係咁流冷汗, 幾驚係頭先響工展會逼親小 虎妹呀~~ 搞到要向港鐵職員求救, 好在最後無乜事, 應該係食得太多雜食, 攪埋一齊先會唔舒服。

狐狸訂o左檯食聖誕大餐, 去到我o地先發現全場都只准食o個個聖誕餐, which is 無一樣o野我係食得... 唔係海鮮就係有酒, 唔通孕婦係唔適合慶祝聖誕節o既? 仲要成三百幾蚊一位, 唔想浪費, 結果唯有撤退啦! 不過就浪費o左狐狸一番心思囉。sorry sorry~~

見已經七點, 響旺角唔book位想有o野食基本上係發夢, 加上仲有少少唔舒服, 又拎住工展會d戰利品, 所以返o左屋企先。抖o左一陣就去附近d餐廳睇o下有乜食。最後都叫食o左聖誕大餐 ^_^

頭盤: 火雞休果沙律 - 湯: 雜菜湯 - 主菜: 煎牛扒(me)同羊架(狐狸) - 甜品: 法式焦糖燉蛋 - 飲品: 熱柚子蜜

非常滿足, 而已兩個餐加埋都平過原本間餐廳食一個餐, 都好丫~ 狐狸話美中不足係響屋企o個區, 有少少悶囉。

正日一朝就要教笛, 哈! 下午同狐狸老爺狐狸奶奶去點心店食lunch, 一口氣試o左兩間。麻麻o地啦~~新o個間好味d。三點幾左右, kelvin就o黎o勒。肥頭就四點幾o黎, 大家傾o左一陣偈。BT五點幾先到, 但係Kelvin就要走lu。鋤dee鋤dee~~~我同阿june坐埋一齊, 兩個大肚婆真係勁旺。 大家隨後陸續o黎到, 阿龍最有食神, 一到樓下, pizza就送到。七個人, 叫o左一個"星之批套餐"同"3-4人套餐。竟然三十分鐘之內蕩然無存.......果然係風捲殘雲........

好在仲有個朱古力火鍋, thank you 阿june。但係叫大咀買o野食信唔過囉, 佢買o左三大盒清一色士多啤梨......

食飽飽又鋤dee, 十點半大家先散水。nice nice!

boxing day朝早...教笛囉。食完lunch坐車去葵青劇院睇"五四新青年", 之後? 又教笛囉! 少少忙啦呢日~夜晚乖乖返狐狸老爺奶奶家食飯, 一齊睇娛樂圈十大奇案。

廿七號原本排到密質質, 唔知點解最後又唔數好忙咋喎。朝早教o左兩個學生, 仲有時間慢慢食lunch再入沙田。響cuson屋企同大家tea o左兩個鐘, 又玩o左uno。多謝cuson o既熱情招待, 又有cake又有tea, so good! 唔可以一齊食晚飯有d可惜。五點九就出發去樂富join埋愛人同之米。八卦八卦一番後, 一齊去兆基創意書院睇快樂無罪。好充實, 如果呢日無落雨更美好

許o左個願望, 如果成真就好啦, 嘻嘻~~

工展會2009

去o左啦卒之。平安夜以為會少人d, 點知逼到窒息咁滯。

賣食物o既攤位最逼。

今年只係買o左兩枝電子探熱針, 削蘋果皮機同埋湯包...最失策係我同cuson都無帶夠現金, 忍o下忍o下手咁, 唔算好多收穫。

加上今年壓力大, 成日要護住個肚, 行一陣已經覺得辛苦 (精神上), 所以兩個鐘左右就閃人。

叫做湊過熱鬧咁啦。